Vztah k Bohu
Za odpovědi předem díky ;)
Komentáře
Přehled komentářů
...ať už věříte nebo ne v Boha, určitě si můžete představit Boha jako istý druh původní jedinečné energie...věřit znamená odevzdat se a soustředit se na vlnu právě tyhle energie, má sestřenice jí nazýva Universum, můžete si tu energii nazvat jak chcete, vždycky jediným zákonem ze současné fyziky, za který se můžeme 100% zaručit je zákon zachování energie... mentální úroveň = soutředění mysle, tudíž energetického pole... stačí se "jenom" naučit praxi a sílou vůle používat sílu myšlenky... tak hodně štěstí... rosničkaDana
For Haus
(Admin, 13. 4. 2009 11:03)
Jo jo, na diskuzi je to věčnou, kdyby se ti chtělo, klidně diskutovat můžem :)
NLP se zabývám asi 5 let a docela do hloubky, i když poslední rok rozebírám i jiná odvětví psychologie a jejich spojení s matematickou logikou. Ty se také zajímáš o NLP?
Bůh?
(charvi, 9. 4. 2009 22:26)Otázkou je, kdo (co) je Bůh? Plno lidem stačí, když v něco (ať už to je, či není) věří. Když jsou staří a nechtějí jen čekat na smrt, tak věří na Boha a že se dostanou do nebe. Takže ať je Bůh třeba jen jejich představou, tak jim nějakým způsobem pomáhá. Plno lidí v něm vidí útěchu a podobně. Jen je mi trochu líto, že lidi věří bez důkazu. Nemůžu přece říct, že Bůh je, protože na něj věřím. V průběhu celého života své rozhodnutí stavíme na důkazech nebo na něčem, co považujeme za důkaz (např. drb od kámošky) a přesto se najdou lidi a dokonce spousta lidí, který na Boha věří. Ale jak už jsem psal, někomu stačí jen víra.
Re: vztah k bohu
(Haus, 22. 1. 2009 18:40)
Musim říct, že v té první části s Tebou nesouhlasím, ale to je normální, že spolu lidé nesouhlasí (každý má svůj názor) a mezi námi, kdyby měli všichni lidé stejný názor byla by to nuda.. :-D
Já spíše preferuji názor, že vše "se skládá" s energii, ať už je to živé či ne, prostě energie nás obklopují všude. A to že energii jako takovou člověk kdysi nazval jako Bůh (ať už v jakém koliv náboženství). V podstatě energie plyne "vstoupí" do člověka (který se narodí) a když člověk zemře energie plyne dál a o5 do někoho či něčeho "vstoupí"... v podstatě něco ve smysli reinkarnace.
Nicméně takovéto téma je na věčbou diskuzi (něco jako "Co bylo dřív slepice nebo vejce?")
P.S. Můžu se zeptat jak dlouho a do jaké míry se zabíváš NLP?
Haus
Odpověď:
(Admin, 18. 1. 2009 14:39)
Díky moc za názor, jsem ráda, že píšeš.
S Bohem se to má tak, dal nám prostředky k tomu, abychom byli rozumní, dal nám zodpovědnost. To, že je někdo věřící neznamená, že na Boha hází všechny své poklesky. Protože chyby jsou právě to, co člověka učí, ale to je jistě stará známá věc. Ptáš e jak to může dopustit. Ale to se má tak. Představ si, že jdeš po ulici a nedáváš pozor a vletíš pod auto. Je to tvá chyba, nedával jsi pozor. Bůh ti dal rozum, abys takové chyby nedělal. Bůh ty věci, co se teď dějí sám určitě nechce, ale on nám dal moc je změnit. On s námi nehraje loutkové divadlo. Ukazuje nám, že když něco chceme, musíme jednat my a ne si se založenýma rukama sednout. Modlitba je silná, ale strávit život v modlitbách nepodpořených činy je nesmysl. S církví s tebou trochu souhlasím, je pravda, že její původní funkce byla úplně jiná. Ovšem moje osobní zkušenost je dobrá. (Ale uznávám, má své chyby.)
Re: vztah k bohu
(Haus, 11. 1. 2009 22:20)
Ahoj, musím říct že otázkou "Boha" se zabívám docela dlouho (soukromě). Těžko říct zda existuje Bůh (bůh) nebo ne. Já osobně v něj nevěřím. A to z několika důvodů, hlavní z nich bude asi tento: kdyby Bůh existoval, dopustil by to co se v dnešním světě děje? vždyť by o5 mohl "udělat" ze světa ráj... a proč noha lidem, kteří v něj věří celým svým srdcem nechá ubližovat...?! Je to docela divné...
Mě osobně poslední dobou, dosti odpuzuje (omlouvám se za toto slovo) církev jako taková, vždyť je to nejvíce prosperující organizace na světě!!! A zdá se mi, že poslední dobou jde církev stále po penězích.
Ale nebudu se zde pouze vyjadřovat o církvy a Bohu špatně. Je to jen můj názr. :)
zakon energie
(rosnicka, 3. 2. 2010 10:26)